سوالات متداول خریداران

در این بخش میتوانید سوالات متداول خریداران را بخوانید و پاسخ سوالات خود را بیابید.

سوالات متداول

 

بهترین پشتیبانی مشتریان

راه های ارتباط با پشتیبانی

تماس با شماره:

031-37763310

تماس از طریق ایمیل: bumkala.com@gmail

تماس از طریق تلگرام و اینستاگرام آدرس: bum_kala@

با توجه به شعار ما مبنی بر (خرید بدون واسطه و با قیمت مناسب) سعی شده بهترین قیمت در وب سایت درج شود

بله بوم کالا آماده ی همکاری با ما تامین کننده های محترم کشور می باشد و تامین کنندگان عزیز برای دریافت شرایط از قسمت تماس با ما مشخصات خود را ارسال نمایند و منتظر تماس مدیریت بمانند
در صورتیکه فروشنده قادر به تامین سفارش خود نباشد ، آن سفارش لغو شده و این مورد در عملکرد فروشندگان لحاظ خواهد شد، همچنین بوم کالا پیشنهاد خرید کالایی جایگزین با تخفیف می نماید و در صورت قبول نکردن مشتری مبلغ واریز شده را به حسا ب مشتری بر می گرداند
 در سایت کالاها با نشان غیر اصل مشخص شده اند، که هنگام سفارش گذاری شما امکان انتخاب کالای اصل و غیر اصل را دارید.

در این صورت سریعا به کارشناسان ما از طریق شماره تماس ها تلفن و همراه در قسمت تماس با ما این مورد را اطلاع دهید.

طی قرارداد بین بوم کالا و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش بوم کالا محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست  و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
شما میتوانید از قسمت صفحات سایت در ستون صفحات ویژه به این مورد دسترسی داشته باشید.

کاربران محترم تمامی اجناس قبل از ارسال توسط کارشناسان ما بررسی می شود لذا کالاهای دارای گارانتی می باشند تمامی خدمات و مسئولیت فنی آن بر عهده ی شرکت گارانتی می باشد(آدرس خدمات گارانتی در قسمت صفحات بخش صفحات ویژه قابل دسترس می باشد) لذا بوم کالا هیچگونه مسئولیتی در قبال این نوع از کالا ها ندارد اما با توجه به رعایت حقوق شما مصرف کننده عزیز کالاهای برقی که عیب کارخانه ای دارند(روشن نمی شوند) تا 24 ساعت قابل بازگردانی می باشند باید توجه داشته باشید تو رفتگی و عیب ظاهری اجناس قابل بازگشت نیست.

همچنین کالاهای بی گارانتی شامل 24 ساعت تست (عیب کارخانه ای ) که شامل روشن نشده ، سوختی موتور ، می باشد و غیر از این موارد بوم کالا هیچگونه مسئولیتی ندارد.

برای ثبت کالاهای مرجوعی از طریق پشتیبانی و یا فرم تماس با ما می توانید این موضوع را به کارشناسان ما اطلاع دهید

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با بوم کالا، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.
ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.
میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

تنها یک ساعت بعد از سفارش قادر خواهید بود آن را لغو کنید

روش های لغو سفارش:

1.از طریق صفحه ی تماس با ما به ما اطلاع دهید

2.با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود
باربری یا ماموران بوم کالا تنها مسئول تحویل سفارش هستند و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
 
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
 
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
بله – کالاهایی که در بوم کالا بفروش میرسد، دارای اصالت است .
در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت با عنوان کالای غیر اصل مشخص است.
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز ،کولر گازی ، کولرآبی و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. 

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را  در سایت ثبت کنید.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
http://itemtracking.post.ir
شماره مرسوله 20 رقمی پست برای شما از طریق پیامک و ایمیل ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

سفارش ها در شهر اصفهان بین 1 تا 3 روز کاری و در سایر شهرستان ها بین 1 تا 7 روز کاری ارسال می شود البته این زمان بندی بسته به ارسال شرکت پست می باشد و بوم کالا سفارش ها را سریعا به پست تحویل می دهد

1.پست
سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.
 
2.باربری
اگر کالایی که شما خریداری نمودید ، حجیم و سنگین( مثل ماشین لباسشویی ، یخچال ، ظرفشویی …) باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد. . تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.

تنها روش  پرداخت به صورت آنلاین می باشد

بله میبایست قبل از خرید ثبت نام کنید

بله این امکان در شهر اصفهان فعال می باشد و به زودی سایر شهرستان ها هم مورد پوشش پرداخت در محل قرار می گیرند

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

با استفاده از ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید.

با وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.
روی گزینه “حساب کاربری من” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

مشتری گرامی با توجه به نوسانات بازار و لحظه ای بودن موجودی قبل از ثبت سفارش کالاها و دمنوش  با مدیریت فروش تماس بگیرید.

مدیریت سایت : 09136032916

کارشناس فروش لوازم آرایشی: 09137882759

کارشناس فروش موبایل :  09924496377